Forum

  1. barca.zac napsal:

    Dobrý den,

    po 30 tis. jsem vyměnila olej a filtr. Můžete mi poradit, jak vypnu kontrolku na palubce?

    Děkuji Barča

  2. jardafiala napsal:

    Zdravím

    mám suzuki baleno 1,3i r.v. 2000, chová se tak, že po chvíli jízdy začne motor vadnout, mohu jet tak na 1/4 plynu jinaxe dusí a škube, po vyrazení a jízde na volnobeh chvíli jede, pak zas škube atd…Po rade experimentu myslím, že je to benzinové čerpadlo. Jak se k nemu dostanu?

    • redaktor napsal:

      Vážený pane Fialo,
      Váš dotaz je nad rámec možnosti objasnění problému v rámci této diskuse. Poprosím Vás, abyste zavolal od 30.8., do kdy má náš servis odstávku, a věc probral s našimi kolegy z dílny. Volejte jim prosím na telefon 281 932 360, případně se stavte věc prokonzultovat osobně – rádi Vám poradíme.
      Váš tým Autosalonu TERS

  3. Doninska napsal:

    Jsme vaši stálí zákazníci s Grand Vitarou (2006). V neděli se mi podařilo bohužel auto „poněkud pomačkat“. Je nepojízdné u nás na dvoře. Mohl by se někdo přijet podívat jestli se oprava vyplatí a kolik by stála ?

    Děkuji předem.

    Milada Vlasáková
    Donínská 1761
    Újezd nad Lesy
    mobil 603835623

  4. Libor napsal:

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kde je vyraženo číslo motoru u Ignise, 1,3 VVT, r.v. 2004.

    Děkuji za odpověď.

    • redaktor napsal:

      Dobrý den, pane Libore,
      číslo motoru naleznete na přírubě motoru u převodovky. U modelu Ignis je hůře viditelné a je třeba se na něj podívat zepředu shora vpravo od výfukových svodů. Nemáte-li to k nám daleko, stavte se a rádi Vám jej ukážeme.
      Váš tým Autosalonu TERS

  5. atackman napsal:

    Zdravím, mam Suzuki Swift 1.3, 1996, 50kw… Zajímalo by mě, zda je technicky přípustný rozměr Alu kol R14 s gumou 165/65 ? (více info o discích zatim nemam) V TP je pochopitelně zapsaná nemám zatim, ale o to se mi nejedná, to se doladí případně posléze, díky za odpověď.

    • redaktor napsal:

      Dobrý den,
      Z Vašeho dotazu, bohužel, neplyne přesně o jaký typ vozu se jedná. V ideálním případě je potřeba pro účely posouzení nám poskytnout VIN vozu. V obecné rovině však mohu říci, že na model Suzuki Swift byly pro verzi sedan dodávána i kola na ocelových ráfcích velikosti 14x5J s pneumatikou 165/65 79T. Pro podrobnější posouzení vhodnosti osazení na Váš vůz však doporučuji obrátit se na českou kancelář Magyar Suzuki Corporation LTD., oddělení poprodejních služeb, které má na starost homologaci vozů pro naši republiku a bude Vám umět lépe zhodnotit použitelnost kol.
      Váš tým Autosalonu TERS

  6. petrskyvara napsal:

    Dobry den chci se zeptat jestli se musi delat sbihavost prednich kol po vymene tlumicu na suzuki ignis r. v. 2001 sjizdise venkovni strana pneumatik nes se menily tlumice bylo auto na sbihavosti Dekuji

    • redaktor napsal:

      Dobrý den,
      ano, určitě bychom Vám doporučili po výměně tlumičů provést i seřízení geometrie. Jakkoli zajisté měníte tlumiče odpovídající kvality a technických parametrů, u kterých by nemuselo dojít k rozhození, každý výrobek má byť nepatrně jinou toleranční odchylku a může se tedy stát, že se geometrie změní i dosti výrazně.
      Váš tým Autosalonu TERS

  7. czahrd napsal:

    Dobry den, udelali jsme si doma radost a poridili jako druhe auto do rodiny Suzuki Swift rv 2005. Je to krasne velmi stylove auto se skvelym motorem, ale zarazi me na nem rizeni. Rizeni je takove gumove, nechce se volant vracet do stredove polohy, stredova poloha volantu jako kdyby mela vuli a jet s vozem po rovnem useku je hrozne neprijemne protoze auto porad utika do jedne ci druhe strany a musite porad korigovat smer. Nechce se mi verit ze se jedna o vlastnost elektrickeho posilovace protoze mi prijde vylozene nebezpecne. Auto je na standardnich R15 kolech a geometrii i kontrolu podovzku jsem nechal delat. Bohuzel chovani rizeni se nezlepsilo. Predem dekuji za radu. S pozdravem. D.Hruska

    • redaktor napsal:

      Dobrý den, pane Hruško,
      vůz Suzuki Swift minulé generace, který jste si zakoupil, se vyznačuje nejen opravdu velice poutavým vzhledem, ale také vskutku příjemným řízením. Pro podrobnější posouzení problému bychom jednoznačně museli vůz vyzkoušet, ale pokud má volant při jízdě větší vůli, zajisté to není zcela obvyklé. Váš vůz by měl být vybaven elektrickým posilovačem řízení s proměnným účinkem, který zajišťuje změnu intenzity posilování v závislosti na rychlosti tak, aby uživatelský projev zůstal příjemný a konstantní, a vůz se tak ve vyšších rychlostech nechoval pře-posilovaně. Vzhledem k tomu, že uvádíte výrobu Vašeho vozu v roce 2005, očekával bych spíše než problémy s posilovačem možné opotřebení vlivem nájezdu. V každém případě Vám doporučím, pokud se vůz chová ve vyšších rychlostech nestabilně, navštivte ať už náš servis nebo jakýkoli jiný autorizovaný servis Suzuki poblíž Vašeho bydliště a nechte řízení překontrolovat. Řešení může být jednoduché v podobě výměny čepů řízení, ale také složitější a méně pravděpodobná v podobě celkového opotřebení systému řízení. Než do servisu pojedete, doporučím Vám ještě sledovat, zdali vůz nevykazuje nějaké neobvyklé zvuky při řízení.
      Váš tým Autosalonu SUZUKI TERS

  8. difecek napsal:

    Zdravím.Potřeboval bych vědět jak se nastaví hodiny u suzuky ignis ddis 1.3.Děkuji Zdeněk.

  9. Jirka napsal:

    Dobrý den,
    vlastním Suzuki Ignis 1,3 vvt, r.v. 2005 a chtěl bych se zeptat, kdy je opravdu nutné udělat kontrolu vůle ventilů, či případnou výměnu podložek na ventilech. A zda-li má na vůli vliv způsob ježdění (vytáčení studeného motoru), dodržování výměny oleje apod.
    Předem děkuji za odpověď.

    • redaktor napsal:

      Dobrý den,
      vůli ventilů je předepsané a vhodné kontrolovat po najetí každých 30.000 km, resp. po dvou letech. Ačkoli se nemusí zdát kontrola jako podstatná, i když jsou ventily v pořádku, je vhodné je překontrolovat už kvůli rozhýbání všech šroubů, které jsou potřeba povolit k jejich zpřístupnění. Obvykle až po najetí více než 150.000 km je potřeba je mírně seřizovat, nemáte-li zamontovanou plynovou přestavbu (tam je nutná vyšší četnost i kontrol). Způsobem ježdění výrazně zaklepání ventilů neovlivníte, až na vytáčení do vysokých otáček a případné přehřívání motoru. V takovém okamžiku se samozřejmě mohou ventilové vůle zmenšovat rychleji. Ohledně další údržby – doporučujeme jednoznačně se držet doporučení v uživatelském manuálu a olej ve správné viskozitě měnit s filtrem oleje včas. Žádné jiné zvláštní nároky motor v tomto ohledu nemá a obvykle vydrží velice dlouho ve skvělém stavu.
      Váš tým Autosalonu SUZUKI TERS

  10. difecek napsal:

    Zdravím.Chtěl bych se zeptat.Suzuky 1.3 ddis mám vůle v řízení když hýbu volantem asi půl mm.V servize suzuky mě řekli že jsou to táhla když jsme sundaly čep řízení tak se to ani nehne.Prosím o radu protože když jedu tak to na výmolech tuká což mě otravuje.Děkuji Klimpelle.

    • difecek napsal:

      Zdravím.Ta vůle je půl cm ne mm. Klimpelle.

      • redaktor napsal:

        Dobrý den, pane Klimpello,
        Váš dotaz bych rozdělil na dva samostatné. Cizí zvuky při přejezdech výmolů mohou být způsobeny množstvím příčin na podvozku od tlumičů, pérování, silentbloků až po poškozené klouby, poloosy a pod. Oproti tomu vůle v řízení bývá velmi závislá na způsobu použití a nájezdu. Samozřejmě je potřeba posoudit její míru, ale příčina může být opravdu v každém členu přenosu síly a nemohu říct, že by byl některý prvek opotřebovaný typicky více. Jednoznačně však s oběma závadami je potřeba navštívit autorizovaný servis, kde by měli technici při jízdní zkoušce posoudit míru a vyvodit závěry. Pokud se cizí zvuky vyskytují na nerovnostech, mohl by také pomoci k odhalení závady test tlumičů v servisech vybavených specializovaným zařízením.
        Váš tým Autosalonu SUZUKI TERS

  11. miric12 napsal:

    Dobry den,chtěl bych se zeptat čim muže byt strata oleje cca na 3-5 tisic všeho oleje? Mam Suzuki grand Vitaru 1.9DDis rok vyroby 2007 a najeto 208000km.Děkuji za odpověď

    • redaktor napsal:

      Dobrý den,
      na takto obecný dotaz je velice obtížné odpovědět. Příčin může být velké množství od úniku vně olejového systému přes zvýšenou spotřebu či únik v sekundárních systémech motoru až po úniky do spalovací komory motoru. V tomto případě Vám jednoznačně doporučím návštěvu autorizovaného servisu, kde Váš vůz prohlédne technik, prověří možné příčiny a vše vyhodnotí. V každém případě řešení situace neodkládejte s ohledem na možnost poškození katalyzátoru resp. filtru pevných částic, je-li jím již Váš vůz vybaven.
      Váš tým Autosalonu SUZUKI TERS

  12. difecek napsal:

    Zdravím.Mám suzuky ignís 1.3.ddis rok 2005.Asi po 10 km se mi rosvítí žlutá kontrolka je přez ní klíč.na diagnostyce to nic neukázalo.Co s tím.Jinak to jezdí normálně.Děkuji za odpověd.Zdeněk.

  13. lkulikova napsal:

    Dobrý den, prosím o informaci, mám Suzuki Swift r.v. 2008, BA, na palubovce mi vyskočila chyba: účinnost systému katalyzátoru pod prahovou hodnotou, chyba PO420. Dozvěděla jsem se , že se přehrává softwer v ECM u ročníků 2008, protože ta chyba tam měla být nějak nainstalovaná při výrobě, přehrání softwéru by mělo být zdarma. Pokud je tato informace pravdivá, prosím o vaši odpověď, pokud ne, prosím o info, kolik přehrátí softwéru stojí,jak dlouho to trvá a jak se mám objednat, děkuji kulíková

    • redaktor napsal:

      Dobrý den paní Kulíková,
      Váš dotaz spíše vyžaduje být řešen přímo v servisu, protože jakákoli diagnostikovaná chyba vyžaduje přímý zásah odborného technika. Ve Vašem voze rozhodně nebyla jakákoli chyba „nainstalovaná z výroby“. S Vámi uváděnou chybou se setkáváme z mnoha různých příčin od natankování nekvalitního benzínu (což je nejčastější) přes nahodilou elektronickou chybu až po skutečnou chybu či opotřebování katalyzátoru. Doporučujeme Vám proto, abyste kontaktovala naše servisní techniky a domluvila se na návštěvě. Diagnostika příčiny bývá poměrně rychlá záležitost. Ceny prací naleznete na naší stránce servis.
      Váš team SUZUKI TERS

  14. jh2561 napsal:

    Dobrý den, zvažuji úpravu auta na E85. Prosím o váš názor )pro a proti) a případně informaci, zda toto provádíte ve vašem servisu. Děkuji

    • redaktor napsal:

      Dobrý den,
      E85 v současné době není v motorech SUZUKI dostupných v ČR podporovaným, schváleným ani doporučeným palivem. V případě jeho užití se budete vystavovat riziku poškození motoru, snížení výkonu, případně degradaci některých částí palivového systému, resp. olejové náplně motoru. Použitím tohoto paliva rovněž porušíte záruční podmínky SUZUKI. Vlastní zkušenosti v našem autosalonu nemáme a nemáme ani informace, že by některý z našich zákazníků na toto palivo jezdil – vycházíme z obecných doporučení SUZUKI. Pokud se však rozhodnete tento druh paliva přesto vyzkoušet, velmi doporučuji, vzhledem k rychlému stárnutí tohoto typu paliva, jeho rychlou spotřebu a v případě jakéhokoli problému okamžitý přechod na doporučené pohonné hmoty. Úprava vozu na tento druh paliva dle mých informací spočívá v úpravě elektronických vstupních dat řídící jednotky tak, aby řídící jednotka vozu nevykazovala chyby při spalování a chodu motoru. Takovouto úpravu zasahující do elektrického a autodiagnostického systému vozu nemůžeme v žádném případě doporučit. V případě, že nabudete na palivo E85 a případnou úpravu vozu jiných zkušeností než výše popsaných, velmi uvítáme, když nám dáte vědět.
      Váš team SUZUKI TERS

  15. denykz napsal:

    Prosím Vás o Váš názor na motor v Grand Vitaře r.v. 2008 1.9 DDIS, popř. jakou motorizaci doporučujete. Mám v plánu nákup tohoto vozu, avšak se suzuki nemám zkušenosti. Předem děkuji.

    • redaktor napsal:

      Dobrý den,
      při výběru motorizace u modelu Grand Vitara, tak jako v jakýchkoli jiných vozech, bych Vám doporučil zvážit, za jakým účelem si vůz pořizujete. Motor 1,9 DDiS je skvělý agregát pro náročné použití, tj. pokud plánujete s vozem velký nájezd (30000 km/p.a. a více), potřebujete-li tahat vlek nebo budete-li používat vůz v terénu. Z našich zkušeností plyne, že v případě jiného způsobu používání je vhodnější benzinová motorizace, ať už 2,0 nebo novější 2,4 VVT. Zvlášť, pokud budete jezdit spíše kratší trasy, doporučím Vám i s ohledem na pořizovací cenu motorizaci benzinovou.
      V obecném slova smyslu je vůz SUZUKI Grand Vitara velice příjemný a spolehlivý. V rámci jedné karoserie kombinuje pohodlí vozů SUV s terénními vlastnostmi danými rámem a redukční převodovkou. S vozy máme velice dobrou zkušenost i na servisu – jsou spolehlivé a nenáročné. V případě 1,9 DDiS verzí je třeba pouze dbát na tankování kvalitního paliva. Před koupí doporučuji se seznámit se servisní historií a původem vozu – zejména vozy ze zahraničí bývají po nehodách a bez provedených předepsaných servisních prohlídek.
      Budete-li potřebovat podrobnější informace či radu, neváhejte nám přímo zavolat a rádi Vám poskytneme i po telefonu detailní zkušenosti z provozu a na základě zjištění Vašich potřeb doporučíme nejvhodnější variantu.
      Váš team SUZUKI TERS

  16. Roman.Karfilat napsal:

    Dobrý den, kupoval jsem u vás olej do diferenciálu pro Suzuki Samurai, vaše označení OP000-8090-GL5. Jednalo se o syntetiku, nebo minerál? Děkuji

    • redaktor napsal:

      Dobrý den pane Karfiláte,
      Detailní specifikace oleje, který jste si kupoval před dvěma lety, již v našem systému neumím rychle vyhledat. Aktuálně, v souladu s doporučeními výrobce, nabízíme olej této specifikace plně syntetický.
      Pokud budete potřebovat detailnější informaci, kontaktujte prosím naše servisní oddělení.
      Váš team SUZUKI TERS

  17. Skots napsal:

    Dobrý den.Vlastnim suzuki ignes 2007roku.Mužu zmenit velikost kola na vetši? A na jaku velikost dase to zvetšit.Děkuji

    • redaktor napsal:

      Dobrý den pane Skots,
      rozměry kol, které jsou povoleny pro daný typ vozidla, naleznete uvedeny na zadní straně technického průkazu v kolonkách „Nápravy“ a „Další záznamy“. Pro model Ignis jsou povolena kola o rozměrech 165/70 R14, 175/65 R14 nebo 185/60 R15. Používat však můžete pouze ta, která máte zapsána v technickém průkazu. V případě použití neodpovídajících kol Vám hrozí proměřování tachometru, horší jízdní vlastnosti vozu, postih stran policie a problémy při technické prohlídce. V případě, že si nebudete jist s volbou správné velikosti kol větší velikosti, neváhejte se obrátit na naše pracovníky oddělení poprodejních služeb.
      Váš team SUZUKI TERS

  18. Jarmila Novotna napsal:

    Sázka na jistotu

    Náš nově zakoupený automobil SUZUKI SX 4×4 považuji za sázku na jistou. V SO jsme byli na otočku na Moravě a v velmi rozmanitém počasí jsme ujeli více než 500 km. Jízda se SUZUKI SX 4×4 byla naprosto úúúúúúúúúžasnááááááááááá. Vzhledem k přívalovým dešťům jsme místy projížděli loužemi, které se držely na mnoha místech ve vyjetých kolejích. „Pan automobil“ na nich seděl jako dětská prdelka na nočníku bez náznaku jakékoli nervozity.
    A tímto malým zážitkem skončila má velká platonická láska k panu Kizašimu. 🙂

  19. Jan Honza napsal:

    Dobrý den mám dotaz ohledně muziky do nového swiftu, asi před měsícem jsem dostal od rodičů nového swiftíka a jsem trošku náročnější na muziku, proto bych se rád zeptal na váš názor ohledně muziky do auta. Nechtěl bych dávat nějaký subwoolfer do kufru jelikož není moc velký a pak už bych do něj opravdu nic nedal proto sem dávám odkaz na webové stránky kde jsem našel subwoofer pod sedačku http://www.tipa.eu/cz/subwoofer-do-auta-peiying-nb-3000pod-sedacku/d-85615/ a chtěl bych se zeptat jestly je vhodné mít subwoolfer pod sedačkou jak ohledně jeho výkonu tak ohledně používání auta (např. nosnost max 50kg což by znamenalo že už si tam nikdo nesedne ap.)a zda by šel popřípadě připojit k originálnímu rádiu. Předem děkuji za odpověd S pozdravem Honza

    • redaktor napsal:

      Dobrý den pane Košaři,
      s touto problematikou se v našem autosalonu příliš často nesetkáváme. Každopádně, jste-li, jak píšete, náročnějším posluchačem, doporučil bych Vám v první řadě posílit soustavu reproduktorů Vašeho vozu. Rozhodnete-li se pro subwoofer, volte především takový, který bude moci být spojen s karoserií vozu, aby se jeho výkon nesnižoval odpružením přes čalouny a pod.. Rovněž originální příslušenství obsahuje subwoofer, který Vám pomůže si udělat představu o špičkovém zvukovém výkonu. Příliš Vám však nebudu umět poradit s kompatibilitou Vámi voleného příslušenství – bude patrně vhodnější se obrátit na specializované společnosti, jakou je například HiFi stodola a pod. Ohledně nosnosti jsem neporozuměl otázce – dodatečné příslušenství Vám užitečnou hmotnost vozu příliš neovlivní. V případě potřeby podrobnější konzultace prosím kontaktujte pana Rokose z odd. servisu, který Vám zajisté bude schopen podrobněji doporučit, na co si dát pozor.
      Váš team SUZUKI TERS

  20. Tamara napsal:

    Dobrý den, vlastním Suzuki Grand Vitaru(benzín, 2007)jezdím k Vám na servisní prohlídky…..
    dostal jsem nabídku na přestavbu vozu na plynový pohon…
    rád bych znal Váš názor, směrem k možnosti rizik tohoto zásahu do vozidla…zajímají mě Vaše případné zkušenosti a doporučení…
    děkuji, Marek

    • redaktor napsal:

      Dobrý den pane Marku,
      není-li již vůz v záruce a je-li již řádně zajetý, nejsou s plynovou přestavbou obvykle žádné komplikace.
      Je však třeba ve zvýšené míře dbát na některá servisní opatření specifická pro plynové přestavby.
      Dle našich zkušeností je zapotřebí častější kontrola vůle ventilů a v té souvislosti výměna těsnění pod krytem ventilů.
      Dlouhodobě je třeba počítat s možnou potřebou přebroušení sedel ventilů a s tím související výměny těsnění.
      Mohu-li doporučit, velice dobré zkušenosti ohledně plynových přestaveb máme se společností Auto Gas Coubal, která pro náš autosalon již nejeden automobil přestavovala.
      V případě potřeby více informací nás, nebo společnost Auto Gas Coubal (http://www.autogascoubal.cz/) samozřejmě kdykoli kontaktujte.
      Váš team SUZUKI TERS

  21. Culda napsal:

    Dobrý den. Vlastním Suzuki Jimny r.v08 1.5DDis A ZAJÍMALO BY MNĚ ZDA MOHU POUŽÍT TENTO MOTOROVÝ OLEJ.
    MOL Dynamic Prima 5W-40 ACEA C3-08, ACEA A3/B4 – 04, API SM/CF, MB-Approval 229.51, BMW Longlife – 04, VW 502.00/505.00, VW 505.01, Ford WSS M2C917-A, Porsche GL, Renault RN0700, Renault RN0710 MOL Dynamic Prima 5W-40 je prémiový syntetický motorový olej
    Můžu ho použít ?
    Odpovědět

    Změnit

    • redaktor napsal:

      Dobrý den,
      Vámi zmiňovaná specifikace oleje SAE 5W-40 odpovídá požadavkům výrobce. Rovněž zmiňovaná hodnota ACEA B3, B4 je dle požadavků. Podrobnosti ohledně požadavků na motorový olej a další maziva naleznete v příručce pro majitele v sekci údržba. Z hlediska značky bych Vám však doporučil výrobcem preferovaný olej Shell, případně naším servisem prověřenou a používanou značku OMV.
      V případě detailnějších dotazů se prosím obracejte na naše techniky na servis@suzuki-ters.cz.
      Váš team SUZUKI TERS

  22. cecmurk napsal:

    Dobrý den.
    Mám suzuki swift rok výroby 1995,obsah 993.
    Ted přes zimu my nechce vůbec chytat,mám nové svíčky,novou baterku a motor točí jak blázen a pořád nechce chytit!
    Když ho nastartuji přes kabely po delší době a pak ho odstavím na pět hodin,tak chytne na poprvé,přes léto to chytalo hned,můžete mi prosím poradit co stím?
    Děkuji Křesina

    • redaktor napsal:

      Dobrý den pane Křesino,
      po konzultaci se servisním oddělením naší společnosti bych Vám doporučil překontrolovat především palivovou soustavu. Podobně se chová právě zavzdušněný palivový systém, kdy Vám po určitou dobu může zůstat v provozuschopném stavu, ale po delší odmlce se vytvoří těžko překonatelné vzduchové bubliny či kapsy. Vzhledem k povaze závady by však bylo vhodnější vůz přistavit do servisu, kde Vám odborný technik bude umět říci více podrobností.
      V případě potřeby se prosím obraťte na naše kolegy.
      Váš team SUZUKI TERS

  23. hucik napsal:

    Dobrý den 🙂 Potřebovala bych radu a pomoc mam starou Suzuki Swift 1.0 GLX z roku 2002 mám tam starě rádio,které už nefunguje 🙁 Njn a jsem maldá která vyžaduje na dlouhých cestách muziku 😀 Tak bych se chtela zeptat na co mám koukat když si budu kupovat radio nove.. kolik Watu by to mělo mít nebo něco takové…. Předem děkuju 🙂

    • redaktor napsal:

      Dobrý den,
      ohledně autorádia bude vhodné, když budete pořizovat s výstupním výkonem alespoň 4x50W, ale ještě důležitější pro finální zvuk je kvalita reproduktorů. Ohledně autorádia značka SUZUKI dlouhodobě spolupracuje s velice kvalitní značkou autorádií Clarion. Tuto značku naleznete i v našem autosalonu, kde si rovněž můžete autorádia této značky prohlédnout a vyzkoušet. Naši zkušení pracovníci Vám, samozřejmě, doporučí to nejlepší podle Vašich potřeb a případně Vám jej i nainstalují.
      Doporučil bych Vám obrátit se na kolegu Pavla Rokose, který má v tomto ohledu nejvíce zkušeností.
      Váš team SUZUKI TERS

  24. petrhedenec napsal:

    Dobry den
    Potřeboval bych poradit s hledáním náhradního dílu na suzuki baleno kombi r.v. 1998.Mám v havarijním stavu přední nápravnici a nemohu sehnat nikde druhou ať již novou nebo použitou.
    Děkuji za odpověď

    • redaktor napsal:

      Dobrý den pane Hedenče,
      Náhradní díly na Váš vůz by měly být bez problémů objednatelné.
      Prosím, obraťte se na oddělení náhradních dílů na dily@suzuki-ters.cz, případně volejte kolegu Pavla Rokose na 774 200 392 a sdělte mu svůj požadavek – obratem Vám vyhledá dostupnost a cenu náhradního dílu. Pro usnadnění hledání si prosím připravte VIN (výrobní číslo vozu), podle kterého jsou jednotlivé vozy a díly v našich systémech evidovány.
      Váš team SUZUKI TERS

  25. burak84 napsal:

    Dobrý den,

    mám SUZUKI SWIFT 1,3 GLX r.v. 2008 a projevil se jeden servisní problém. Auto mi při zařazené rychlosti nechce stát na neutrál i z mírného kopce. Problém se projevuje v mírném naklonění auta a projevuje se na jedničku i zpátečku i když stojím čukámek dolů nebo nahoru z kopce. Setkali jste se s tímto problémem? Vaše konkurence ho odmítá řešit.

    Děkuji JB

    • redaktor napsal:

      Vážený uživateli,
      s takovýmto problémem jsme se doposud nesetkali. Naši servisní technici však mají mnoho zkušeností s řešením i těch nejzáludnějších problémů. Doporučuji Vám obrátit se telefonicky na 281 932 360, případně e-mailem na servis@suzuki-ters.cz a problém detailně s kolegy prokonzultovat. Patrně však bude nutné přistavit vůz k prohlídce, aby mohli kolegové problém tak říkajíc vidět na vlastní oči.
      Váš SUZUKI TERS

  26. adam napsal:

    Dobrý den, rád bych se zeptal na novinky, které již uvádíte mezi nabídkou automobilů. Kdy se budu moci podívat na model Alto. Mou manželku zaujalo, jako skvělé auto do města. navíc, měli jsme možnost si jej vyzkoušet v Německu a zvažujeme jeho pořízení. Děkuji.

    • redaktor napsal:

      Vážený uživateli,
      model Alto je netrpělivě očekáván i z naší strany. Předpokládáme jeho uvedení na náš trh v průběhu nadcházejícího léta. Bohužel však zatím nevmáme podrobnější informace. Jakmile je obdržíme, ihned je budeme publikovat v sekci Alto resp. v Novinkách.
      Vaše SUZUKI TERS

  27. redaktor napsal:

    Vážení uživatelé a návštěvníci webových stránek SUZUKI TERS, připravili jsme pro Vás novou službu v podobě Fora na našich stránkách. Budete-li mít jakýkoli dotaz či postřeh, o který se budete chtít podělit, neostýchejte se využít této služby, kde Vám naši pracovníci rádi poskytnou fundovanou odpověď. Dost možná, že tím pomůžete i jiným.

Komentář

Musíte být přihlášen , abyste mohl psát komentář.

Anketa

Víte co je technologie AllGrip?

Zobrazit výsledky

Loading ... Loading ...
Akce
Novinky
Zimní pneu zdarma 12. října 2016

Vážení zákazníci, i tento rok jsme pro Vás připravili zimu bez starostí. Pořiďte si nový vůz Suzuki S-Cross nebo Baleno a nemusíte se obávat nákladů na pořízení zimních pneumatik. Objednejte si některý z uvedených modelů po 12.10. a automaticky Vám jej vybavíme i sadou zimních pneumatik Firestone. Akce platí do vyprodání zásob nebo odvolání. Na kombinovatelnost […]

číst více
Narozeninová akce Autosalonu TERS 01. října 2016

Vážení zákazníci, Autosalon TERS slaví díky Vaší neutuchající přízni po celý říjen již 19. výročí prodeje vozů Suzuki a 27. narozeniny společnosti. A protože jste to Vy, kterým bychom chtěli za tuto přízeň poděkovat, připravili jsme pro Vás dárek v podobě karty CCS předplacené na 10.000,- Kč ke každému vozu Suzuki Vitara, který si v našem […]

číst více

© 2017 Suzuki Ters



SEO a tvorba webu by MEDIACENTRUM GROUP a.s.